styr på opgaver og hændelser - helt enkelt

I de fleste virksomheder er der hver dag opgaver der ikke bliver løst eller løst rettidigt, ofte fordi de ikke er registreret og gjort synlige for den eller de medarbejdere der skal løse dem. Det kan koste dyrt, hvis uløste opgaver udvikler sig til forsinkelser, dyre reparationer etc.

Den nemme registrering af opgaver sikrer, at alle relevante opgaver, utilsigtede hændelser etc. bliver registreret når de opstår og synliggøres for opgaveløserne.

Muligheden for straks at uddelegere en opgave til en medarbejder og notificere medarbejderen om opgaven sikrer, at løsningen kan påbegyndes hurtigere.

Den enkle håndtering af opgaverne og muligheden for at opretholde en dialog med billeder og kommentarer der vedrører løsningen af problemet sikrer, at der sjældent er tvivl om, hvordan opgaven skal løses og derfor altid løses korrekt.

Løsningen er altid tidssvarende, da medarbejdere, opgavetyper og arbejdssteder kan tilpasses af løsningens administratorer.

Alle igangværende og afsluttede opgaver kan trækkes ud i en oversigt for dybere analyse. Det skaber overblik og gør det muligt, at iværksætte forebyggende initiativer.

1. opgave oprettes

Valgfri medarbejder(e) opretter opgave i Microting eForm:

  • Dato for opgave

  • Type af opgave vælges (liste vedligeholdes på web)

  • Sted for for opgave vælges (liste vedligeholdes på web)

  • Billede(r) af opgave

  • Beskrivelse af opgave

Når medarbejder har indsendt opgave, kan medarbejder modtage kvittering for oprettelse på e-mail.

2. Opgave behandles på web eller mobil

Når opgaven behandles, kan der:

  • Sættes en deadline for løsning af opgaven

  • Tilføjes kommentar til evt. løsningsforslag

  • Vælges en medarbejder som skal løse opgaven

  • Sættes ny status på opgaven

Når opgavens status er sat til Igangværende, får medarbejder med ansvar for opgaven en notifikation på mobiltelefonen.

Når opgaven er udført, sættes status på opgaven til Afsluttet.

3. Opgave udføres

Medarbejder med ansvar for opgaven, modtager en notifikation med link direkte til opgaven. Her kan medarbejder:

  • Få vist alle billeder på sagen

  • Tilføje egne kommentarer

  • Tage billede(r) af udført opgave

Når udført opgave indsendes, modtager valgfri medarbejder(e) ny notifikation på opgaven og ny behandling af opgaven kan påbegyndes (se Opgave behandles).

Rapportering og vedligehold på web

På web er der adgang til:

  • Redigering af liste med Type af opgave (vises på mobil)

  • Redigering af liste med Sted for opgave (vises på mobil)

  • Oprettelse af medarbejdere

  • Opgaveoversigt over alle sager - fra igangsættelse til afslutning

  • Eksport af alle sager til Word, Excel og PDF

Økonomi

Oprettelse: 4.950,00 kr.

Drift: 30,00 kr. pr. medarbejder pr. måned. Min. 300,00 kr. pr. måned.*

* Drift faktureres for indeværende år og derefter årligt forud hver den 1. januar.

Telefon- og fjernsupport mandag-torsdag kl. 09.00 – 15.00 og fredag kl. 09.00 - 13.00 er inklusiv i årlig drift.

Alle priser er ekskl. moms.

kontakt OS

Ring 66 11 10 66 og spørg efter Søren Tornehave eller Niels Windfeld-Lund.

Sammen finder vi et tidspunkt for en demo af løsningen. Du skal forvente at mødet tager ca. 30 minutter.